Nic nebylo nalezeno.

ModulČlánky
07. 08. 2010
Zcela souhlasím s autorkou článku. Mám rovněž dobré zkušenosti s výukou dětí mladších pěti let - jsou velmi vnímavé a pokud zvolíme správné metody práce, děti berou naši výuku jako příjemnou hru (která však má svůj cíl). Takto vedené děti lépe zvládají přestup z mateřské školky do základní školy, učení jim jde snadněji a méně se u nich objevuje ostych (např. když mají zazpívat píseň). Je mi líto některých kolegyň z jiných škol, které by rády s takto malými dětmi pracovaly, ale vedení jim tu možnost nedává. Dobrých pedagogů a odborné literatury už máme dostatek a stále nová vzniká, jen obavy některých ředitelů ZUŠ z inspekce nebo jejich nedostatečný zájem o tuto výuku jsou velkou překážkou pro pedagogy se zájmem o výuku takto malých dětí.