Avatar
Mgr Tereza Létalová

Poslední přihlášení 01. 06. 2012

Společenská role
Student
Název školy/instituce
Masarykova Univerzita / Univerza u Ljubljani
Stupeň vzdělávání
Vysokoškolské
ModulČlánky
4780
0
22. 09. 2011
Zvládnutí plynulé konverzace v angličtině vyžaduje hodně praxe, nejlepší je začít s drilováním a opakováním základních frází, které se tak mechanicky zapíšou do paměti a automaticky by se potom měly vybavit v gramaticky správné formě. Většinou bývá dril považován za nudnou záležitost, děti pouze opakují, co slyší, přesto je nezbytnou součástí jazykového vyučování. Během své praxe jsem přišla na několik způsobů, při kterých je využíván mechanismus drilování frází, ale děti to baví, berou to jako hru, kterou chtějí hrát. Takové "drilovací hry" je nejlepší použít hned po vysvětlení nového učiva, ale dají se zařadit i na začátek hodiny jako aktivita na zahřátí, nebo naopak na konec hodiny, když zbude čas. Je to také skvělý prostředek na opakování a fixaci již probraného učiva, a když děti zvládnou mechanismus hry, můžou se této aktivitě věnovat samostatně a učitel může individuálně pracovat se slabšími, nebo naopak nadanějšími žáky.
ModulDUM
4094
0
21. 12. 2010
Žáci vyplňují základní informace o sobě, procvičují a opakují fráze týkající se jejich původu, vzhledu, rodiny: I am from, I have got, I like...
ModulDUM
3112
0
08. 12. 2010
Pracovní list s dotazníky na procvičení slovíček a vět: Do you like, I like, I don't like.
1
0
0
veřejná