Nic nebylo nalezeno.

ModulČlánky
14. 11. 2013
Dobrý den, Váš článek mi objasnil, jak zakomponovat mediální výchovu do předmětu chemie. Přiznávám se, že sama jsem na špatné použití slova "prvek" v prvním příkladu přišla až po druhém přečtení. Myslím si, že tyto úkoly jsou vynikající k získání pozornosti na začátku hodiny.
ModulČlánky
14. 11. 2013
Dobrý den, myslím si, že tato aktivita je dokonalým prostředkem k "nastartování" myšlení žáků badatelským směrem, aby informace od učitele nebyly brány jako samozřejmé, ale aby se žák sám zamýšlel (proč?, jak?) a dotazoval se učitele. Tato aktivita by mohla být použita jak ve výuce chemie, tak ve výuce fyziky, záleží, jak se učitelé dohodnou.
ModulČlánky
27. 04. 2011
Výzkum ukazuje dlouhodobý fakt. Všeobecný zájem o chemii v SOŠ je minimální pokud nejsou tímto směren zaměřeni. Nezájem žáků by jsem si vysvětlila malou hodinovou dotací, kantor nemá čas na vysvětlení a žáci se poté v plytkosti výkladu nevyznají a připadá jim to jako další telefoní seznam. Chemie by se měla spíše v tomto případě zaměřit na praktické věci a biochemii.