Nic nebylo nalezeno.

ModulČlánky
21. 04. 2012
Pan Brdička píše "online vzdělávání není schopno plnit výchovné cíle". Plně souhlasím. Navíc je tu otázka efektivity - i pracovníci IT, kteří mají ze všech lidí k online vzdělání asi nejblíž, preferují vzdělávání na seminářích s živým lektorem.
ModulČlánky
20. 04. 2012
Jenom další papír. Když chci vědět, jak někdo umí např. anglicky, tak část pohovoru vedu v angličtině (i písemný projev může být částí pohovoru) a zjistím jestli umí nebo neumí. Lidé svoje schopnosti nadhodnocují proto, aby prošli až k ústnímu pohovoru, ne proto, že se sami neumí ohodnotit.
ModulBlogy
20. 04. 2012
Zdá se, že v ekonomickém uvažování studenti drtivě vítězí nad pedagogy - proč by si nestáhli referát z internetu, když je to rychlé a riziko špatné známky malé. Ještě více mě děsí, že velká část komentujících pedagogů zjevě nepochopila, co měl pokus děti naučit - nikoli to, že nemají brát informace z webu, ale to, že jim nemají důvěřovat. Tristní je, že se žáci stále ještě ve škole učí věci, které si na internetu dohledají za pár vteřin, místo toho aby se učili praktické věci - např. týmovou práci, přesnou práci, kreativní práci, vizuální, hudební, pohybové, literární, inženýrské, divergentní, laterální a další druhy myšlení, prioritizaci v časovém limitu, asertivní komunikaci - na všechno tohle si každý musí přijít sám, zatímco mu škola cpe do hlavy datum narození Aloise Jiráska.