ModulČlánky
26338
0
30. 04. 2012
Zrakové vnímání je jednou z oblastí, které žák potřebuje dobře ovládat před nástupem do 1. třídy, aby se mohl úspěšně naučit číst a psát. Zrakem přijímáme nejvíce informací z našeho okolí. V předškolním věku rozvíjíme oblast vnímání barev a tvarů, zrakového rozlišování, zrakové analýzy a syntézy, figury a pozadí, očních pohybů a zrakové paměti.
ModulČlánky
15509
0
07. 03. 2012
Sluchové vnímání je jednou z oblastí, kterou dítě potřebuje dobře ovládat před nástupem do 1. třídy, aby se mohlo úspěšně naučit číst a psát. Sluch je jedním z prostředků komunikace, významnou měrou ovlivňuje rozvoj řeči, proto také mnoho praktických cvičení lze využít i v oblasti rozvoje řeči.
ModulČlánky
21803
1
05. 03. 2012
Sluchové vnímání je jednou z oblastí, kterou dítě potřebuje dobře ovládat před nástupem do 1. třídy, aby se mohlo úspěšně naučit číst a psát. Sluch je jedním z prostředků komunikace, významnou měrou ovlivňuje rozvoj řeči, proto také mnoho praktických cvičení lze využít i v oblasti rozvoje řeči.
ModulČlánky
11236
0
24. 02. 2012
Aby žák mohl být ve škole (v 1. třídě) úspěšný a naučil se správně číst, psát a počítat, potřebuje kromě schopnosti koncentrace, ovládání pracovních návyků také disponovat schopnostmi v oblasti grafomotoriky, sluchového vnímání, zrakového vnímání, hrubé motoriky (pohyby celého těla), jemné motoriky (pohyby rukou), předmatematických představ, v oblasti řeči a komunikace, orientace v prostoru, vpravo/vlevo, v čase.