ModulDiskuze
25. 03. 2016
ForumKLUB
Nějak Vám tu vypadl 3. cíl. Myslím, že tady Vám pomohl kompetenční rámec učitele. Požádejte o něj tam, kde po vás chtějí stanovení ped. cílů. Pomůže Vám lépe se zorientovat. 1) znamená to tedy, že se potřebujete naučit metody, které vedou k rozvoji schopností dětí? 2) Budete se vžívat - tedy budete pracovat na rozvoji vlastní empatie, která Vám umožní lépe pochopit potřeby dětí. Je to tak? 4) Takže se budete učit děti motivovat pro vzdělávací činnost. Znamená to, že chcete v nich zájem a ony se budou chtít vzdělávat? Pokud bych byla vás nadřízený, zajímala bych se také o to, jak toho chcete dosáhnout, jak to máte rozmyšlené a naplánované. V celém tomto procesu vám může pomoci mentor. Jde vždy o to, co vlastně chcete změnit, jestli to, co píšete jsou skutečné cíle nebo zástupné a zakopaný pes je někde jinde. Zkuste požádat svého nadřízeného o mentora, který by Vás nasměrovat a se kterým byste našli nejen společný cíl, ale i tu cestu. Hlavně tak, aby byla pro Vás reálná a měla jste z ní dobrý pocit.
ModulDiskuze
25. 03. 2016
ForumKvalifikace, platové zařazení
Zde jsou odkazy: předpoklady pro výkon činností ředitele/ředitelky školy stanovené § 5 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném znění, odborná kvalifikace odpovídající § 6 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném znění,
ModulDiskuze
25. 03. 2016
ForumKvalifikace, platové zařazení
Jak říká paní Splavcová, studium jste zahájila, můžete se tedy ucházet o místo učitelky, zákonnou podmínku splňujete. Pak je to samozřejmě o konkurenci dalších uchazečů o místo a o tom, co můžete nabídnout, co škole přinesete.
ModulDiskuze
25. 03. 2016
ForumKvalifikace, platové zařazení
Vaše další studium není nutné pro vaši práci, proto se vám nezmění ani plat. Změnit se může, pokud by Vám zaměstnavatel určil vykonávat kvalifikovanější práci, viz. katalog prací.
ModulDiskuze
09. 12. 2015
ForumTechnika v rukou učitele i žáka
V naší škole jsou tabule v každé třídě, bohužel nemají žádný software. Učitelé je využívají téměř každý den. Nejčastěji jde o promítnutí prezentace, filmu, obrazu, zrcadlení iPadů. Interaktivní učebnice nepoužíváme.
ModulDiskuze
25. 06. 2015
ForumRada starších
Je to jasné, jen u toho Digifolia si nejsem úplně jistá tím zařazením do Výuky? Ano, vedli jsme o něm taky diskuzi, zda do sdílení nebo do výuky. Budu ráda, když mi poradíte, "kam s ním"... Vic bych to videla v te skole.
ModulDiskuze
18. 01. 2015
ForumProfese učitele
Je mi 30 let, vypadám standartně o několik let mladší a ačkoliv už mám praxi 5 let, (to není mnoho, v mnoha věcech si připadám hodně jako začátečník a obzvlášť v konfrontaci se staršími rodiči vypadám jako jejich dcera...) Asi na to není žádná rada, jen se chci svěřit, jak mě každý rok na třídních schůzkách zamrzí, když přijdou rodiče a říkají: vy jste tak mladičká, vy jste taková...vás bych si nikdy netipoval na učitelku. Nebo Vás bych si spletl se žáky... Vím, že si to moc beru, ale cítím, že to na mě doléhá ponižujícím způsobem. Snažím se nad to povznést a vím, že jiná rada na to nebude, jen jsem to potřebovala ze sebe dostat. Kdybych totiž byla superučitelka, která zvládne jakoukoli bandu dětí ukočírovat, tak neřeknu ani popel na to, jak vypadám. Ale jsem nejistá (což je předpokl. znát i z tohoto mého projevu)a na děti dost hodný, ochranitelský typ, což zejména v 9. ročníku moc ovoce nepřináší. To je ale jedno, když mivšak někdo řekne vás bych si spletl s žákyní, mám pocit, že mě nerespektují ani ti rodiče a to je pak hodně, hodně špatné. V takových chvílích bych chtěla, aby mi bylo padesát. Díky za možnost se tu vypovídat... trochu závidím kolegyni, která je o pět let mladší než já a dostala již třídnictví. Vypadá totiž daleko starší než já, opravdu rozená učitelka. Hloupé je, že ačkoliv ona má stejné nováčkovské pocity jako já, jí děti toik neprudí, rodiče jí respektují a získala třídnictví..prostě je člověk na svém místě. Já, přestože mě práce s dětmi dost vyčerpává (ale koho ne) se kvůli svému působení cítím trochu nepatřičně:( Podle toho, co ctu, tak se citite nejista, ale mate na skole blizkou osobu, ktera je take kratce v praxi a vy ji vidite jak rozenou ucitelku. Co se jit k ni podivat na hodinu a posbirat inspiraci? Nebo k jinym kolegynim, abyste ziskala jistotu.
ModulDiskuze
18. 01. 2015
ForumKvalifikace, platové zařazení
Dobrý den, mám vystudovanou Výchovnou a humanitární činnost a dodělanou jednotlivou maturitní zkoušku z Předškolní pedagogiky a psychologie v r. 2014. Nyní mi však inspekce v MŠ tvrdí, že nemám dostatečnou kvalifikaci! Nemáte s tím někdo zkušenost? Je nás spousta, kteří jsou ve stejné situaci a kvalifikace je nám počítána. Informaci o jednotlivé mat. zkoušce jsem si v loňském roce ověřovala na MŠMT. Bohužel názor inspekce se nyní neshoduje s ministerstvem... Pisete, ze vas je spousta a kvalifikace je vam pocitana. Co tedy inspekci predlozit konkretni pripady, kdy je kvalifikace pocitana. Ps: priste bych doporucovala takovou zasadni info z MŠMT si nechat poslat pisemnou formou.
ModulDiskuze
25. 02. 2014
ForumRada starších
Hodila by se nějaká možnost upozornění na vybraný webinář (?) - třeba zaslání emailem den předem? Myslím, že ano, člověk by se předpřihlásil a pak by dostal mailovou pozvánku. To by zabilo i Alzheimera! DALŠÍ KOLEKCE Myslím, že kolekce by měly být osobní, nebo dát možnost po vytvoření určit (osobní/veřejná). To se mi zda jako dobrý napad.
ModulDiskuze
12. 02. 2014
ForumRada starších
To jsou veci! Tak at se maji vsichni radi!
ModulDiskuze
28. 12. 2013
ForumVIP - Spolupráce s nakladatelstvími
Dětská kresba jako diagnostický nástroj, Georges Cognet - vybírám: 118 - 123, (jde o kapitolu Etapy vývoje kresby lidské postavy. Vypadá to, že stránek je hodně, ale jsou tam vložené obrázky. Také mi přišla kniha Hněv a co s ním, ale je tam tak málo textu, že ho přepíšu. Nebudu čekat na PDF.
ModulDiskuze
28. 12. 2013
ForumRada starších
No to je skvělé. Četla jsem ukázku a moc se mi líbí. To je to, co potřebují děti i já. příměry.... za sekundu - to je jako když tleskneš
ModulDiskuze
25. 11. 2013
ForumRada starších
Znáte někdo na vlastní kůži projekt http://www.vedanasbavi.cz? Protože jeden člověk od nich byl velmi zaujat, když jsem říkala, že se v sobotu sejdeme v Praze. Možná by zaskočil na chvíli. To vypadá zajímavě. Já myslím, že přijít může. PS: já to četla vada nás baví. Tak jsem přemýšlela, jaké vady asi to budou a jestli se pán chce vidět s trochu vadnými.
ModulDiskuze
25. 11. 2013
ForumRada starších
Znáte někdo na vlastní kůži projekt http://www.vedanasbavi.cz? Protože jeden člověk od nich byl velmi zaujat, když jsem říkala, že se v sobotu sejdeme v Praze. Možná by zaskočil na chvíli. To vypadá zajímavě. Já myslím, že přijít může.
ModulDiskuze
25. 11. 2013
ForumRada starších
Ok, pořád nemám tuto keš. Na cestě je ještě zubařská. Nejedete náhodou někdo tento týden k zubaři, že byste se poptal?
ModulDiskuze
24. 11. 2013
ForumRada starších
Co se nám to tu kotí?
ModulDiskuze
24. 11. 2013
ForumRada starších
Ahoj, přijedu okolo 8:45 na Černý Most. Výstavu beru, restaurace mi je jedno, jen abychom stihli jarmareček. Nechcete zajít raději do té restaurace u Jany? Stromeček určitě nedám.
ModulDiskuze
10. 11. 2013
ForumRada starších
V tuto chvíli přihlášeno 10 lidí: Lenka Urbanová, Hublová Pavlína, Hana Pilařová, Zahrádková Hanka, Zajícová Marcela, Jana Kneřová, Bohuslav Hora, Petra Boháčková, Pachlová Jaroslava, Trelová Bohunka Jsem tam, . Uf, už jsem myslela, že jsem se zas někde nezapsala. Já se na vás totiž dóóśt těším.
ModulDiskuze
05. 11. 2013
ForumVIP - Spolupráce s nakladatelstvími
Enviromentální výchova pro ZŠ a SŠ, Petra Šebešová, str. 34-37.Plus k lekci patří přílohy str. 38 - 47. Dala by se vybrat jen třeba jedna nebo dvě přílohy? Abychom se vešly do těch 5 stran? Dala bych to bez příloh. To bude lepší a připíšu, co všechno je součástí příloh.
ModulDiskuze
04. 11. 2013
ForumVIP - Spolupráce s nakladatelstvími
Enviromentální výchova pro ZŠ a SŠ, Petra Šebešová, str. 34-37.Plus k lekci patří přílohy str. 38 - 47. Pokud toto nebudou chtít uvést jako přílohy, tak jen na konec textu napíšu, že v knize přílohy jsou. Mimochodem... autorkou lekce je jistá Petra Boháčková.
ModulDiskuze
03. 11. 2013
ForumTechnologie ve škole
Dobry den, Ucim na prvnim stupni a tablet vyuzivam pro vyuku, zaznam vyucovani, poznamky, sdileni s kolegy a povazuji ho vyborny nastroj, ktery je pro deti velmi motivacni, pro mne predevsim mobilni. Další inspiraci Vam nabizim treba tady: http://www.i-sen.cz/onas
ModulDiskuze
30. 10. 2013
ForumRada starších
To je úplně parádní! To by se mi moc líbilo. Taky bych tě Jano ráda viděla.
ModulDiskuze
29. 10. 2013
ForumVIP - Spolupráce s nakladatelstvími
Ahoj. Chci na něco zeptat. Vkládali jste někdo ukázku z knihy, kde byl text ve dvou sloupcích? Já se pokusila text vložit do tabulky, ale není to ono. Zajímalo by mne, jak jste to v takovém případě řešili vy. Díky.
ModulDiskuze
22. 10. 2013
ForumRada starších
Návrh super tematické výstavy: Národní pedagogické muzeum a knihovna představuje vůbec poprvé v celistvosti svou rozsáhlou sbírku slabikářů a didaktických obrazů určených k výuce čtení a psaní. Výstava je o prvňáčcích a (nejen) pro prvňáčky. Pro veřejnost je přístupná od pátku 25. 10. 2013 a potrvá až do 15. 6. 2014. Zdroj: http://www.ceskaskola.cz/2013/10/vystava-hura-do-skoly.html Jóóóó!
ModulDiskuze
18. 10. 2013
ForumRada starších
No to je pravda, zvlášť teď, když má udělátko i na to, aby mohla z postýlky i školit.
ModulDiskuze
09. 10. 2013
ForumVIP - Spolupráce s nakladatelstvími
Ta teorie výchovy mě bude zajímat. Až ji někdo budete mít, bude mě zajímat Váš názor na ni. Díky.
ModulDiskuze
07. 10. 2013
ForumRada starších
A co kdyby drzé ploštice se setkal ve vlaku na cestě do Poděbrad za ležící Lenkou. Daly by si čaj, Lenka by se nám prošla kolem stolu a zase jsme jeli vlakem zpět do Prahy. Tak kdo to má...schůzku ve vlaku.
ModulDiskuze
07. 10. 2013
ForumVIP - Spolupráce s nakladatelstvími
Angličtina plná her, 17, 140, 62, 94
ModulDiskuze
23. 09. 2013
ForumVIP - Spolupráce s nakladatelstvími
Učitel a rodič, Čapek Robert, str. 82, O čem si rodiče přejí být informováni, (body 1-10, str. 93, Hlasy rodičů až po str 94 - 95,konec kapitoly....jako další skládačku této stavebnice.
ModulDiskuze
20. 09. 2013
ForumRada starších
Já myslím, že když se setkání směřuje na jednodenní, tak by to pro Janu mohlo klapnout a pro nás taky, páč bychom ji zase viděli.
3
19
0
veřejná
pololetka
1
5
0
veřejná
tvrdá souhláskaskupinová prácepracovní list
2
14
0
veřejná
4
16
0
veřejná
počátky čtení
hodiny1. stupeň
1
10
0
veřejná
2
6
0
veřejná
21
26
0
veřejná
Hančiny odkazy
odkazygarfikablogykomiksymyšlenkové mapyspoluprácevideopublikování
3
17
0
veřejná
lesní školkaověřovíní
8
12
0
veřejná
5
21
0
veřejná
geometrie
řtverec
16
15
0
veřejná
dělení s ezbytkem
dělení se zbytkem
1
15
0
veřejná
5
19
0
veřejná
3
14
5
veřejná
tropické rostliny
1
7
0
veřejná
6
19
0
veřejná
1
15
0
veřejná
školní řád
1
9
0
veřejná
výtvarka
rvpšvpvýtvarka
1
13
0
veřejná
druhy vět
1
10
0
veřejná
ModulDUM
20. 06. 2018
Oceňuji propojení napříč předměty a zaměření na práci v týmech.
ModulDUM
30. 04. 2017
Velice komplexní materiál. Doporučuji!
ModulDUM
30. 04. 2017
Výborné! Bezva nápad. Díky
ModulDUM
30. 04. 2017
Zajímá mne matematika na 1. stupni a vaše DUMy jsou fakt parádní. Díky. 
ModulDUM
18. 09. 2016
Velmi nápaditý prac. list. Vede děti k zamyšlení nad mnoha otázkami.
ModulDUM
18. 09. 2016
Já bych snad jen ráda podotkla to, co se často plete. Školní rok má 12 měsíců a končí 31. 8., skládá se ze školního vyučování a prázdnin. Pouze školní vyučování trvá 10 měsíců.
ModulDUM
18. 09. 2016
Děkuji za pohled na čas z trochu jiného úhlu. 
ModulDUM
18. 09. 2016
Oceňuji nápad! Díky.
ModulDUM
18. 09. 2016
Výborný nápad na kooperaci.
ModulDUM
18. 09. 2016
Velmi obsáhlý a komplexní materiál, který by se dal využít na tematický den.
ModulDUM
18. 09. 2016
Tak si říkám, jestli tento materiál nepatří spíše do 2. období.
ModulDUM
18. 09. 2016
Tak na jízdní řád se už obzvlášť těším. :-) To bude pro některé pěkná mela. 
ModulDUM
18. 09. 2016
Bezva. To budou mít určitě radost. Taková odměna za práci...
ModulDUM
18. 09. 2016
To může být zajímavý pohled do nitra dětí.
ModulDUM
18. 09. 2016
Procvičování času snad není nikdy dost. :-)
ModulDUM
18. 09. 2016
Díky za aktivitu na téma zvyky. Osobně bych použla křízovku jako první na společné naladění. A část ANO-NE bych využila pro společnoý závěr na přímku pravdy.
ModulDUM
18. 09. 2016
Výborné! Čtení z tabulky, pochopení tečtu, značek a ještě budeme zaznamenávat zdravé svačinky. Už se těším! 
ModulDUM
18. 09. 2016
Tak už mám z tohoto šk. roku složený cirkus a letos bych mohla přidat Vánoce. :-) Díky
ModulDUM
18. 09. 2016
S tím domácím úkolem to je dobrý nápad. Bezpečně si připomenou, kde se narodili a jak se to píše. :-)
ModulDUM
18. 09. 2016
Opravdu početná rodina. :-) Dala bych spíše bystřejším dětem s možností si rodinu graficky zakreslit.
ModulDUM
18. 09. 2016
Úkoly jsou jasné, uspořádání pracovního listu přehledné. Díky za něj.
ModulDUM
18. 09. 2016
V prezentaci se pěkně mluví o vztahu maminky a tatínka a rodiny celkově. Odpustila bych si ovšem závěrečnou výzvu k potlesku. 
ModulDUM
18. 09. 2016
Díky za materiál, pěkně navazuje na námi využívané učebnice.
ModulDUM
18. 09. 2016
Oceňuji jasné a srozumitelné instrukce pro kontrolní práci po uzavření tématu.
ModulDUM
18. 09. 2016
Díky. Použiji z části na přímku pravdy a k evokaci již započatého tématu.
ModulDUM
18. 09. 2016
Díky za připravený materiál. Poskytuje vše podstané pro ověření znalostí dětí, bez balastu. To se mi líbí.
ModulDUM
18. 09. 2016
Oceňuji zapojení skutečně praktického života, jak ho děti znají.
ModulDUM
18. 09. 2016
Dáky za tento materiál. Zvlášť chlapce šipky zaujmou. :-) 
ModulČlánky
31. 07. 2016
Dobry den, nahlednuti do příloh uvedenych v digifoliu mne uvedlo do vetsiho kontextu. Ocenuji presah do mnoha vzdelavacich oblasti. Rada material v budoucnu vyuziji. Dekuji.
ModulDUM
22. 03. 2016
Děkuji za Váš materiál. Pěkně nám zapadá do současného učiva 2.ročníku a zároveň shrnuje jednoduchým zpúusobem základní info o pašijovém týdnu.