Avatar
Mgr. Jiří Hampeis

Poslední přihlášení 15. 03. 2020

O uživateli
www.hampeiselearning.cz
Společenská role
Pedagog
Název školy/instituce
ZŠ a MŠ Kladno, Ukrajinská 2447
Stupeň vzdělávání
Vysokoškolské
ModulČlánky
5027
3
15. 05. 2019
Tímto článkem chci ukázat případným čtenářům své zkušenosti s využitím Moodlu a vybraných doplňků do Moodlu.
ModulČlánky
05. 06. 2019
Děkuji za vaše hodnocení. Motivuje mě k vydání dalšího článku. Uvažuji o ukázce jednoho vybraného kurzu, který jsem vytvořil, a využití nástrojů pro výraznou individualizaci výuky pomocí Moodlu na ZŠ.
ModulČlánky
16. 05. 2019
Já využívám ve výuce více simulace, ale tyhle kostičky by mě asi jako žáka bavily více. Hezký nápad i realizace.
ModulČlánky
03. 04. 2019
Článek se mi líbí. Také považuji vytvoření vhodného workflow za důležité, zvláště ve chvíli, kdy už znám své potřeby. To žáci zatím ještě zjišťují a často mění. A s tím mění i používané služby. Ale to je cesta...
ModulČlánky
27. 02. 2019
Děkuji za vysvětlení, pane Kocourek, dnes zadám žákům za úkol naprogramovat textový editor. Brzy ho budeme potřebovat na výuku :-))). Samozřejmě že s možností sdílení dokumentů a současné práce více žáků na jednom dokumentu v naší lokální síti. Google a Microsofte....váš monopol skončil :-))). A vlastně i škola na tom vydělá, budeme toto řešení prodávat jiným školám. Jen váhám, kolik dní na tento úkol mám žákům dát. A až žáci opustí školu, jakou lokální síť jim nabídne naše společnost?
ModulČlánky
26. 02. 2019
A k využití BYOD? Podle mě je to jediná cesta, jak efektivně využít zdroje. Nakupovat školní mobilní zařízení? To je drahé a za pár let zastaralé. Žáci se o svá zařízení starají sami. A my je musíme naučit, jak je efektivně využít nejen k telefonování a psaní zpráv na Facebook, ale i ke svému vzdělávání a při každodenních činnostech. A to žáci zatím moc neumí. Bohužel. Mám zkušenost, že časově náročné to ale je. Už i obyčejné připojení k WIFI je pro některé žáky obtížné :-(. Některým nestojí za to se ke školní síti připojit, když jsou tam některé weby blokované,....
ModulČlánky
26. 02. 2019
Bez internetu dnes není možné pracovat. Žáci u nás ve škole mají k dispozici školní WIFI, v hodinách mohou vyhledávat pomocí svých mobilů informace a dále s nimi pracovat, v určitých částech hodin využíváme Kahoot, Socrative, Padlet, Plickers, Moodle, GSuite, ...a jiné aplikace. Zatím nemáme problémy s tím, že by žáci při použití svých mobilů v hodině tuto možnost zneužívali k jiné činnosti na zařízení. A k využití intranetu? Moodle přece musí mít k dispozici ve škole, doma, na dovolené :-)), a přenést výše uvedené aplikace do intranetu je, myslím, nemožné. A učit bez nich? Už nikdy více. Nebo si programovat vlastní a provozovat je na intranetu? Zbytečná práce.