Avatar
Mgr. Jana Hradečná

Poslední přihlášení 24. 04. 2012

Společenská role
Pedagog
Název školy/instituce
obchodní akademie
Stupeň vzdělávání
Odborné
ModulDiskuze
02. 04. 2012
ForumStandardy základního vzdělávání - 2. fáze - 2. pokračování
Dobrý den, máme u nás situaci úplně stejnou - vyučujeme dva jazyky - aj a nj - a stále ubývalo zájemců o nj - všichni chtěli aj. Nj osobně neučím, ale zajímá mě celá problematika. A rozhodně souhlasím s názorem, že žáci ani nejsou schopni rozeznat základní pojmy z češtiny - a stopro je brali - se mnou . Musím je učitto, co logicky musejí znát ze ZŠ. Ale tím nechci nijak házet vinu na základní školy, vím, jaká e situace tam.
02. 04. 2012
Všimla jsem si, že když paní učitelka poodstoupí, žáci se ve skupinkách stejně baví česky. Mám také tento problém - nemáte prosím někdo tip, jak tomu předejít? Nemůžu mít oči a uši všude... Děkuji
02. 04. 2012
Ano, praktická ukázka fungující frontální výuky. Nemusíte se během hodiny vyčerpat, abyste zaujali žáky, a přitom krásně vysvětlíte poněkud nezáživné téma. Děkuji.
02. 04. 2012
Je tu někde k nahlédnutí i ten pracovní list? Docela zajímavé. U nás bych se ale dostala na kobereček za nezapsání do třídní knihy na začátku hodiny... Formalismus je bohužel ještě nadevše...
ModulČlánky
02. 04. 2012
Tak to je skvělé. Pevně věřím, že i maturanti budou nadšeni :)
ModulČlánky
02. 04. 2012
Skvělé nápady. I když jsem skálopevně a zarytě bránila papírové knihy, nejde jít hlavou proti zdi a ignorovat "nové" čtenáře - mobilní, tabletové atd. Asi i z ekonomického hlediska budou e-knihy stále rozšířenější. Děkuji tedy moc za náměty, zkusím se poprat s uvedeným editory a následně využít ve výuce.