ModulČlánky
5155
0
27. 11. 2013
Tento článek navazuje na dva předchozí články o storytellingu a vykresluje zážitky ze dvou zahraničních stáží. Ráda bych se v tomto příspěvku věnovala storytellingové praxi, kterou znám ze své přímé zkušenosti ze zahraničí, přesněji z Norska a Skotska. Z obou zemí jsou mé poznatky trochu jiné i vzhledem k mému cíli a míře poznatků. Jedná se především o popis subjektivních zážitků z pobytu na Oslo University College a ve Skotském storytellingovém centru.
ModulČlánky
5253
0
18. 11. 2013
Článek navazuje na Úvod do storytellingu a zaobírá se otázkou, jak se dá storytelling využít ve školní výuce a co můžou pedagogové udělat proto, aby získali o metodě storytellingu více informací a mohli ji použít ve vlastní výuce. Článek obsahuje praktická cvičení a hodnocení storytellingové metodiky včetně jejího přímého využití ve škole učiteli, kteří již mají se storytellingem zkušenost.
ModulČlánky
13483
3
13. 11. 2013
Storytelling nebo-li vyprávění příběhů je disciplína, které se v České republice pomalu otevírají dveře do umění i do školství. Co to ale vlastně storytelling je a proč se používá tento anglický termín? O tom pojednává tento úvodní článek. Pokusíme se zmapovat účinky této inspirativní metody a pomoct čtenářům s orientací v tom, co se pod pojmem storytelling všechno skrývá, co vlastně znamená a kdo se mu v České republice věnuje.
ModulČlánky
14. 11. 2013
Děkuji za poznámku a odkazy k dalším zajímavým článkům! Tento článek se zaměřuje na storytelling v základním významu tohoto pojmu, tedy živé vyprávění bez použití technologií. Digitální storytelling nebo další využití storytellingu a technologií již patří k druhům a rozvinutí storytellingu, které nebyly předmětem právě tohoto příspěvku, ale jsou samozřejmě také velmi zajímavé k prostudování.