ModulČlánky
12224
0
18. 04. 2019
V příspěvku se čtenář dovídá informace, jak pracuji s žáky v programu malování v rámci informačních a komunikačních technologií. Dále zde může čtenář získat inspiraci, co lze v programu malování vytvářet a jak jej využít i v jiných předmětech, např. ve výtvarné výchově.
ModulČlánky
3482
0
04. 04. 2019
Příspěvek popisuje dnešní situaci, kdy děti v předškolním (případně v mladším školním) věku poznávají kouzlo obyčejné tužky a pastelek. Naproti tomu je zde počítačový program, případně aplikace na dotykovém zařízení, se kterým děti pracují.
ModulČlánky
3452
1
27. 03. 2019
Příspěvek uvádí možnosti, jak využít vlastní dotykové zařízení ve výuce. Jsou zde uvedeny i některé výhody a komplikace využití právě vlastního dotykového zařízení (mobilní telefon, tablet).
ModulČlánky
3837
0
25. 03. 2019
Příspěvek uvádí možnost využití aplikace OneNote, která je k dispozici v rámci balíčku služeb Microsoft Office 365. Tato aplikace je hojně využívána jako poznámkový blok, ve školní praxi je možné využít tuto aplikaci i k tvorbě čtenářského deníku.
ModulČlánky
3430
0
11. 03. 2019
Příspěvek je založen na teoretických poznatcích týkajících se didaktické hry ve výuce. Čtenáři se seznámí s poznatky některých autorů, kteří se didaktickou hrou zabývali. V příspěvku je didaktická hra i předložena a čtenář se s ní může seznámit.
ModulČlánky
3021
0
25. 02. 2019
Článek se zabývá posledními třemi netradičními úlohami, které žáci 5. ročníku řešili v rámci mého výzkumného šetření. Dovídáme se, i jaké byly nejčastější chyby žáků a k jakým miskoncepcím mohlo docházet. Úlohy byly zaměřeny na skupenství a změnu látek.
ModulČlánky
5631
0
05. 02. 2019
Příspěvek je zaměřen na konkrétní skupinovou práci, která se týká podnebných pásů. V příspěvku je uveden postup, jak skupinová práce probíhala: začátek, samotné prezentování a vyhodnocení. Pro čtenáře může být článek inspirací, jak takovou skupinovou práci do výuky zařadit.
ModulČlánky
7420
0
31. 01. 2019
Skupinová práce jako metoda a forma práce s žáky na základní škole bývá občas opomíjena. Ve školách by měli žáci práci ve skupině zažít. Během ní dochází k socializaci skupiny a ke spolupráci, mohou vzniknout i nové vazby mezi jednotlivými spolužáky. V příspěvku čtenář nalezne také obecné návody, jak žáky rozdělit do skupin, jak jim přidělit téma a další potřebné poznatky.
ModulČlánky
4266
0
08. 01. 2019
Příspěvek seznamuje čtenáře s praktickými zkušenostmi, jak pracovat s dotykovými zařízeními ve výuce na 1. stupni ZŠ.
ModulČlánky
5192
3
11. 12. 2018
Mobilní zařízení se v dnešní době dostávají do popředí a mladí „táborníci“ s nimi umí neuvěřitelné věci. Mobilní zařízení však lze využít i prospěšně. V tomto příspěvku nalezneme „ochutnávku“ aplikací, které jsou na táboře využitelné.
ModulČlánky
3295
0
27. 11. 2018
Článek se zabývá dalšími třemi netradičními úlohami, které žáci 5. ročníku řešili v rámci mého výzkumného šetření. Rovněž se dovídáme, jaké byly nejčastější chyby žáků a k jakým miskoncepcím mohlo docházet. Úlohy byly zaměřeny na skupenství a změnu látek.
ModulČlánky
2680
0
10. 10. 2018
Článek se zabývá řešením problémových úloh v primárním přírodovědném vzdělávání. Úlohy byly zaměřeny na změny a skupenství látek. Jedná se o obecný pohled na skutečnost, zda jsou žáci schopni řešit problémové úlohy v rámci primárního přírodovědného vzdělávání.
ModulČlánky
13. 12. 2018
Dobrý den,   pracuji primárně s OS Android, ale myslím, že i v ostatních OS nalezneme podobné aplikace, které jsou využitelné. Tábor není přímo zaměřen na práci s dotykovým zařízením. Je to jen pomůcka, se kterou lze pracovat.