Avatar
PaedDr. Štěpánka Vondrášková

Poslední přihlášení 04. 06. 2021

Společenská role
Pedagog
ModulČlánky
369
0
07. 06. 2021
Žákům je umožněn prostor, ve kterém mohou projevit svoji iniciativu, tvořivost a můžou si upevnit sebedůvěru. Při hře hledají různá řešení, respektují pravidla hry, procvičují si římská čísla, rozvíjejí kombinační schopnosti a logické myšlení, využívají matematiku v reálném životě. Pokračují v hledání řešení úlohy i v případě neúspěchu. Poznávají, že se pořadí výherců může během hry změnit. Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní pedagogický institut ČR.
ModulDUM
1997
0
26. 02. 2020
Žáci díky zábavné hře rozvíjejí svou paměť a zároveň rozpoznávají a využívají výhodné početní strategie. Vyřeší nespočetné množství příkladů na pamětné sčítání v oboru přirozených čísel do 100. Zopakují si násobky čísel v oboru násobilky 4–10. Naučí se rozpoznat výhodné početní strategie. Při hře odhadují výsledky, vytvářejí příklady, kontrolují výsledky početních operací v oboru přirozených čísel do 100, rozvíjejí kombinatorické a logické myšlení.
ModulDUM
3357
0
03. 02. 2020
Při této činnosti zažívá žák radost z úspěšně vyřešené úlohy, získává důvěru ve vlastní schopnosti. Aktivně používá matematický jazyk. Chyba je podnětem k hlubšímu pochopení zkoumané problematiky. Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní ústav pro vzdělávání (NÚV).