ModulDiskuze
09. 06. 2010
ForumVIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Matematika a její aplikace: Procvičování základních vlastností polynomických a racionálních funkcí
Patrně tedy zapojujete různé soutěže často, to určitě žáci vítají, píšete i o různých turnajích. Máte i další hry, které patří mezi oblíbené, kromě pexesa? Třeba ještě nějaký zajímavý příklad?
ModulDiskuze
09. 06. 2010
ForumVIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Matematika a její aplikace: Procvičování základních vlastností polynomických a racionálních funkcí
Dobrý den, tak musím říct, že jako nápad se mi pexeso líbí hodně, i když bych měla obavy u takových příkladů ze situace, kdy žáci otáčí stejné kartičky pořád dokola bez výsledku, protože je to i o paměti. určitě si dovedu představit tuto hru třeba i v jiném předmětě, kde by mohla mít rychlejší spád. Otázka na Vás: začleňujete často obdobné zajímavé hry, nebo je to spíše výjimka a jak moc se zapojí do takových her aktivně i průměrní či slabší žáci? Nevezou se jen na vlně nejchytřejšího ve skupině?
ModulDiskuze
24. 02. 2010
ForumVIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Matematika – Aplikace goniometrických funkcí
Připojuji se s kladným hodnocením zejména rozcvičky, kontrolujete výsledky obvykle "pouze" ústní formou? Ve třídě i s více než 30 žáky (což nebyl Váš případ) častokrát raději připravím výsledky ke zkontrolování na obrazovku nebo doplňují jednotlivě u tabule
ModulDiskuze
24. 02. 2010
ForumVIRTUÁLNÍ HOSPITACE: Matematika – Aplikace goniometrických funkcí
Dobré odpoledne, vítám kolegy a kolegyně, kteří shlédli moji hodinu. Pokud máte jakékoli dotazy či připomínky, ráda odpovím. Vidíme, že je několik účastníků přihlášeno, ale zatím nikdo nezačal Rozhodně se neostýchejte!Dobrý den, nejdřív bych měla dotaz k Vám spíše osobní , jak se Vám učilo před kamerami? Přiznám se, že z toho bych já měla velké obavy
ModulČlánky
13. 01. 2011
Reaguji na komentář přede mnou paní Šulcové. Přece tíhová síla a reakční síla podložky na těleso nejsou akce a reakce! Obě síly působí na jedno těleso a to vozík a proto je mohu skládat. Ale možná jsem jen Váš komentář nepochopila, vycházím z obrázku na tabuli a jak to chápu já, nevidím Vámi zmiňovanou chybu.